20.2.11

En superdupermegamycket trött söndag...

Tja... jag hann inte med nästan någonting av det jag skulle, men det är helt okej... Jag menar det finns anledningar till det^^. Och jag tänker att jag gör en ny lista så löser sig alla problem!

Om inte ens en vecka är jag i Kopenga igen! Det är så mycket jag vill hinna med men ödet är emot mig. Jag ska iaf leka med bästaste B.E.N och sen är det ju liksom inte riktigt bestämt hur resten ska gå till...Jag tänker att det löser sig också! Allt löses sig!

Dagens:

  • Kaffe!
  • Plugga klart bok 1
  • plugga klart bok 2
  • diska
  • vika tvätt
  • städa sovrum
  • kök
  • badrum
  • v-rum
  • handla
Inte för att skryta, men jag tänker (HAHA) att om jag skriver ned allt så får jag stryka iaf några rader.,,

3 kommentarer:

  1. hahahaha jag ska göra samma på min blogg=) hahaha men där ska det typ stå sova sova prata med kina sova prata med driss sova

    SvaraRadera
  2. Hmm, lista va? Kanske borde testa :);)
    Återkommer med updates!!

    SvaraRadera
  3. Prata med kina????:O En gång råkade dom skriva "Kina Engström" i en skolkatalog, och på riktigt, inte ens lärarna trodde på att jag hette Lina efter det :/

    Det tycker jag, värt att testa liksom!

    SvaraRadera