23.12.11

Årets dyraste julklapp, till mig!

Hehehehe, när mina nära frågat vad jag vill ha i julklapp har jag kommit på lite småsaker, men egentligen... Näe, jag är nöjd. Eller,... nöjd, jag är aldrig nöjd. Jag behöver bara ingenting från dem, så därför köpte jag några julklappar till mig själv istället:
Ett asgrymt headsätt med sådana där konstiga pluttar att sätta innuti öronen. Passar mig perfekt eftersom jag har har världens minsta öron och ett vanligt headsätt ramlar av! Yay! nu slipper jag lyssna på alla idioter i kollektivtrafiken, herren vare lovad jag har musik igen! Headsettet heter Bose IE2 om någon undrar.


Detta är dock inte allt. jag har även tagit tag i mitt gymmande: det blev inte en suck av att åka till danderyd för att träna på mina lediga dagar så jag blev tillsist tvungen att skaffa mig ett gymkort här i närheten: 
 Vi får se om det är något att ha, men jag hoppas det. Har ju bundit upp mig för ett år :P Najaden har en massa gruppträning och även bastu. Hur nice är inte det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar