26.7.12

Du har redan förstört så mycket, snälla låt bli mina nätter...

I natt drömde jag om militärjäveln. Hela långa natten. Fy fan. Vaknade en miljon gånger och trodde att det var över men nej... Såklart inte. Skumma drömmar var det också, hans nya kom till mig i drömmarna och förklarade vad som gick fel. Hon sa att det inte var mig det var fel på utan att han tyckte om mig så mycket att han fick panik och drog.

Naaaw stackars lilla panikslagna militärpojke. Få panik för att jag är så jäkla fantastisk, är det jobbigt när du inte kan skjuta dina problem? Fan. Ni hör ju, jag är helt koko efter den här natten. Allt som hon sa till mig är sådant han redan sagt, jag vet inte varför jag blandade in henne i drömmarna. Skithjärna.

Jag är trött och ledsen och känner mig återigen som tjejen som aldrig duger. Han tyckte om mig så mycket att han fick panik, drog utan ett ord och lämnade mig heartbroken. Jag står kvar där, med hjärtat i handen och undrar vad jag gjorde för fel, rädd för alla män och människor. Kan inte för mitt liv känna att jag skulle vilja släppa in en ny människa igen, någonsin. Är villig att offra barn och trygghet, byta det mot husdjur och ensamhet om det betyder att ingen någonsin beter sig så mot mig igen. Han? Jo, han är förlovad med donnan från mina drömmar. De lever ett lyckligt Svenssonliv just short of perfection.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar