6.7.11

Det finns ingenting farligare än en sårad kvinna...

Speciellt inte om kvinnan i fråga råkar vara jag.

Jag har varit så arg och så ledsen, så sårad och så trasig att jag ett tag, i flera år förlorade mig själv. Därifrån har jag jobbat mig upp till den jag är idag och jag har insett en sak.

Det spelar ingen roll. Jag är mestadels nöjd med den jag är, men det duger aldrig åt andra.

Ajuste, fokus. Detta skulle inte handla om allt som är svart och miserabelt i mitt liv. Det skulle handla om han som är känd som militärjäveln.

Jag hoppas innerligt att vi träffas igen, jag hoppas innerligt att vi fastnar på samma plats vid samma tid i någon del av mitt. Då kommer jag att visa dig att det inte finns någonting mer skrämmande än den kvinna du skadad. Ett öga för ett öga och min hämnd serveras alltid kall.

2011: året utan kärlek. ¨
Jag pallar inte mer, att gång på gång bli förd bakom ljuset av idioter till män som är alldeles för upptagna med sina nojjiga huvuden för att öppna ögonen och se vad som faktiskt händer och vem jag faktiskt är. Jag är trött på att alltid tvingas att dela på ordet kärlek, jag vägrar låta dig ta "lek". Jag tänker därför inte göra kärlek något mer. Det är farligt.Istället tränar jag fem dagar i veckan och jobbar så mycket jag kan.

Träning, nästan lika mycket endorfiner (vem försöker jag lura, inte på långa vägar men däremot mängder av fysisk smärta) och mycket lägre skaderisk.

2 kommentarer:

  1. Ohh min fina!!
    Jag blir så ledsen när jag läser detta.. Att folk verkligen behandlar dig så här! Förstår inte... :-(
    Älskar dig!! <3

    SvaraRadera