14.7.11

det råkar vara så

att det inte handlar så mycket om ett krossat hjärta som om ett krossat förtroende i allmänhet. Vad hjärtat känner är sådant som enkelt går att avstyra. Vi har väl alla lärt oss att hantera att saker inte alltid går som man tänkt sig. Det är inte det...

Det är det fula sättet jag återigen använts på. Men tro mig, jag är inte hälften så arg på dessa killars beteende som jag är på min dumhet. Att jag är korkad nog att gå på det. Att jag fåfängt tror att någon faktiskt skulle tycka om mig som den jag är.

Nästa gång jag ler fånigt så hoppas jag att mina nära och kära ger mig en avhyvling som heter duga. Då kanske vi alla slipper gå igenom det här igen.
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 kommentar:

  1. jaaa sjääääälvklart kommer jag att säga åt dej nästa gång du ler fånigt, så som du sa åt mig när jag hux flux blivit fet :P
    hahaha eller hur <3
    nääädu det går inte att "säga åt" för även OM jag skulle försöka,skulle du säga, men han är annorlunda osv osv, hahaha eller hur???
    Nähä nu är det snart dags för mig att åka till sthlm tror jag!!sakanr dej MASSA nuuu

    SvaraRadera