16.7.11

Misshandel?

Som alla vet så är jag en töntig nörd och har därför läst twilightböckerna. I dessa finns det en scen när Jakob kysser Bella och hon svarar med att bryta sin hand mot hans käke. Alla är ense om att det är han som brutit hennes hand...

Min fråga är alltså om jag kan anmäla militären som jag var arg på när jag bröt upp mina fingrar? Det borde vara samma sak, right? Synd bara att han inte var i närheten när detta hände.

För er som undrar så är det nog inte bara därför jag är trasig, det är kanske dumt att jobba med ett halvläkt fingerbrott... jag har varit öm en tid och det knakar och gör ont när jag böjer fingrara. Ajuste, båda fingrarna är inflammerade, därav svullnaden från helvetet och stödstrumpor på fingrarna. De sexiga kardborrebanden är för att inte böja.

Jag sa ju att jag var trasig!
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar