24.3.11

Den sorgliga sanningen är....

Att det inte alltid finns någon annan att skylla på. Så förlåt.

Det är bra att det sägs ifrån, och jag försöker att ta till mig informationen på ett positivt sätt, jag sitter här och försöker låta bli att vara ledsen eller arg. Men fan, det är väl egentligen inte vad jag känner.

Jag har en massa bra anledningar till varför jag är så arg och bitter hela tiden, en massa bra förklaringar till varför jag ständigt är överarbetad och inte orkar ta hand om mig själv, men det är inte det vi ska prata om, eller hur? Det är inte vad du är intresserad av att höra....

Så förlåt, du har rätt, det jag gjorde var dumt och jag ska försöka ändra på mig. Jag var faktiskt inte ens medveten om att det drabbade dig, självisk som jag är så tänkte jag bara på mig själv och mina förluster.

Fan. Jag hoppas att det här är resultatet av press, inte av psykisk ohälsa eller personlighetsstörning.

1 kommentar:

  1. Hörru älskling!
    Jag läser gärna om vad du har för tankar och funderingar. Arg å bitter, bring it! Du vet ju varför, de hade kanske varit "lite" värre om du inte vetat grunden för dessa känslor.

    SvaraRadera