2.3.11

Hot n' cold

To cold for you to keep her, to hot for you to leave her.

Lite så känns det. Jag är inte lika deppig som jag hade kunnat vara av en sådan här situation, även om det är surt som fan. Dock känner jag att jag inte har rätt att klaga, jag menar...

JAG SKA ÅKA TILL JAPAN!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMGOMGOMG!

Gud älskar mig, Karma och jag kommer överens och jag verkar vara min egna lyckas smed. This is just amazing. Som att få lite tröst när helgen har varit kaotisk.

Sen har jag ju också klockrent resesällskap! Det här kommer att bli helt fantastiskt.

Im on fire baby, and you should be sorry you're missing out!

2 kommentarer:

  1. Ohh, vem har turen att åka med dig? Hur kommer de sig att du ska till Japan då? Gud vad de händer saker i ditt liv!!!

    Måste få en uppdates i morgon :-)

    SvaraRadera
  2. Adam, en klasskamrat jag känner sen tidigare, och jag åker. Tror att det kommer att bli kalas!

    Jag ska dit och göra en fältstudie i kultur och hälsa, kommer att bli sweetah!

    Jo, tur i allt utom en sak tror jag bestämt :P

    SvaraRadera