1.3.11

You'll se me at the club with a freaky dress on...

OIbland så bara har man den där känslan; Jag är bäst! Igår fick jag en sån dos! Jag klarade ett delmål i löpningen, halvägs till ett av de stora målen, det ni! Jag är lite imponerad av mig själv faktiskt.
Och bara för att jag är så jädrans snygg så ska ni få se:

Först har vi pics på mina snygga träningskläder, allt utom strumpor och skor matchar!

 Man får även se att min hy matchar min mobil perfekt, grisrosa tror jag nyansen kallas.










Sen har vi ju samma snygging när hon börjat varva ner efter årets mest mördande träningspass. Tyvärr så ser jag ju bara mörk och lite rosig ut...Det är en lögn, det där blanka ni tror är skugga är svett! Alltså, jag skämtar inte, Jag springer i min brors gamla jobbarjacka i något superdupermaterial.... Den var blöt! På riktigt! Jag vet inte varför jag berättar det här, det är ju egentligen ganska äckligt...
(förövrigt så är ni dåliga om ni inte diggar min mössa!)

Nåväl, det är en ny dag idag, det blir ingen löpning, men kanske en promenad, typ till jobbet kanske? Vi får se.

Hahahahahaha Jag hittade just en vääääldigt välbekant bild som någons facebookprofil, jag skrattade så att jag höll på att tappa andan! Det är humor!



30 minuter i typ morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar