12.3.11

When mother nature would want to screw us, we'll all be fucked.

Jag tänker att vi kanske inte ska klaga precis lika mycket idag... Världen, och framförallt Japan har drabbats av en oförståelig katastrof. Hela tåg har försvunnit: man vet alltså inte var de är någonstans, kärnkraftverken går sönder: då får vi alla problem. Är det någon som minns Tjernobyl?

Jag är lite nojig, jag vill ju se direkta resultat av träningen och det gör jag inte överallt. Jag menar, jag märker att mina benmuskler blir hårdare för varje dag, men jag vill ju se mer resultat och snabbare! Jag är livrädd att det skall gå åt fel håll!Men men, vi löser det här, jag blir nog bäst ska vi se :)

Nu ska jag byta om, städa lite och klockan två ska jag ut och springa med brorshan. Det ni!

Föresten, sa jag att jag fick tre par nya skor igår? :P

2 kommentarer:

  1. Skor? hur menar du nu? Åhhh... jag kan inte ens minnas när jag handlade skor senast... =/ *snyft*

    SvaraRadera
  2. Fel håll?vadå fel håll :O
    alltså jag är för fet för att orka springa själv!!
    Mötet ville jag ha för att säga upp mig,juuuu =)

    Du är bäst som springer!!Har du skaffat boll? kram

    SvaraRadera