5.3.11

Roadtrip Halvägs till Växsjö..

Eftersom min lille söte bror bestämde sig för att jag skulle följa med på typ roadtrip till Växsjö så tyckte jag också jag skulle följa med, men bara halvvägs. Blev dumpad i Eskilstuna där jag jag möttes av världens enda
PrinsessanConsuelabananhammock Lenita Apelsin. Eller vad hon nu heter, jag glömmer alltid något av hennes namn.

Det var superdupermysigt! Det är alltså närmare tre år sedan som vi hittade på något bara hon och jag, som vi prioriterade att träffa varandra före något annat.... Det var asnice!

Det var som vi träffades igår samtidigt som vi båda har utvecklats på olika sätt.... Vi kändes vuxna på något sätt, vi hade så mycket att prata om. Även om det tog typ tre år så är jag glad att jag åkte. Jag tror att jag snarare insett vad jag saknade när jag väl träffade henne snarare än under dessa år.. Det man inte har, är det ingen idé att sakna. Men när vi träffades... Allt kom tillbaka, ALLT! HAhaha. Vi var ute och promenerade, och jag frös så vi började springa lite och jag lurade ut henne och Tyson på en åker och sen raceade vi hahahahah.

Jisses, det här måste vi göra om!

2 kommentarer:

  1. sluta glöm mina namn :P hahahahaaha=))
    Ja det var riiiiiktiiiiigt mysigt=) kraaam

    SvaraRadera
  2. Hahaha du får göra visitkort juue:P
    kram

    SvaraRadera